הרחקת מכרסמים בשיטה אלקטרונית

מכרסמים הם הגורם השכיח ביותר לנזקים מבניים ולבעיות בריאותיות במבנים. הם עלולים לגרום לנזק משמעותי בבתים, במשרדים ובמפעלים.

קיימות כיום שיטות אלקטרוניות להרחקת מכרסמים ממבנים ללא כל פגיעה במכרסמים עצמם. שיטות אלו כוללות גלי קול על-קוליים, דוחי קול ומלכודות מכרסמים אלקטרוניות.

מלכודות מכרסמים אלקטרוניות פועלות על ידי יצירת מחסום וירטואלי שחולדות לא יכולות לעבור. אלה ממוקמים בדרך כלל בכניסה לבניין או באזורים אחרים שבהם מכרסמים נוטים להיכנס או לצאת. למכשירים יש חיישנים המזהים כאשר חולדה נכנסה לאזור עם אזעקה קולית מופעלת ברגע שהיא עוברת את המחסום הווירטואלי

הרחקת מכרסמים אלקטרונית היא תהליך לכידה והרג של מכרסמים בעזרת מכשיר אלקטרוני מיוחד.

הרחקת מכרסמים אלקטרונית היא טכנולוגיה חדשה שגדלה בפופולריות שלה במהלך השנים האחרונות. הוא שימש חברות הדברה ובעלי בתים כאחד להרחקת מכרסמים מבלי לפגוע בהם.

היתרונות של הרחקת מכרסמים אלקטרונית כוללים:

– ביטול הצורך במלכודות, רעל או שיטות מזיקות אחרות

– הפחתת הסיכויים למגע אנושי עם חולדות או עכברים

– הפחתת הסיכון להעברת מחלות מבעלי חיים לבני אדם

– ביטול ריח של צואת מכרסמים

כיום משתמשים בשיטות אלקטרוניות להרחקת מכרסמים מבניינים. שיטות אלו כוללות מלכודות מכרסמים, חומרי דוחה אלקטרוניים ושיטות לא קטלניות כמו לוחות דבק ומכשירים קוליים.

דוחים אלקטרוניים פולטים צליל קולי גבוה מדי לבני אדם לשמוע אך הוא נשמע למכרסמים. הצליל גורם לאי נוחות באוזני המכרסמים והם ימנעו מאזורים בהם הוא נפלט על מנת להימנע ממנו.

מהו צליל אולטראסוני?

צליל אולטראסוני הוא הצליל המופק על ידי עצם רוטט בתדר מעבר לטווח השמיעה האנושית.

צלילים אולטראסוניים משמשים למטרות רבות, כולל תקשורת ובידור.

ניתן להשתמש באולטרסאונד בדרכים רבות כגון תקשורת, בידור, טיפול רפואי והגנה.

אולטרסאונד שימש לתקשורת מאז ימי קדם. זו הייתה אחת מצורות השידור הקולי הראשונות שהתגלו אי פעם.

צליל אולטראסוני הוא צליל בתדר גבוה המופק מרטט של חפץ או מדיום בעל תדר טבעי מעל טווח השמיעה האנושית.

צלילים אולטראסוניים משמשים ביישומים רבים ושונים, כולל אולטרסאונד רפואי, אולטרסאונד תעשייתי ולוחמה אלקטרונית.

גלי קול אולטראסוניים נוצרים על ידי רטט של עצם, בדרך כלל דיאפרגמה של קריסטל או מתכת, ובמקרה זה נקרא אקוסטית או סונולומינסנציה.

גלי קול אולטרסאונד אינם נשמעים לבני אדם מכיוון שיש להם תדרים גבוהים מ-20 קילו-הרץ.

מלך המדבירים ללא שימוש ברעלים

מלך המדבירים ללא שימוש ברעלים

רגע אחד לפני שאתם עושים שימוש ברעלים מסוכנים ופגעים במכרסמים. בואו להשתמש במוצרי הדברה אלקטרונית המתקדמים והטובים בעולם. מוצרי שעובדים באופן מיידי ומגינים עליכם באופן קבוע נגד כל סוגי המזיקים ביעילות ובאיכות שאין שני לה. הדברה אלקטרונית זה רק מלך המדבירים.

מלך המדבירים

מלך המדבירים – היחיד שמביא לכם מוצרי הדברה אלקטרונית נגד כל סוגי המזיקים ללא צורך בשימוש ברעלים שמסוכנים לבני אדם וחיות מחמד. ללא פגיעה באיזון האקולוגי של המכרסמים. ניתן לעשות הדברה גם באמצעים מיוחדים ומתקדמים ללא צורך בשימוש ברעלים מסוכנים.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא

דילוג לתוכן