איך להרחיק יונים מהגג באופן עצמאי?

לא קל להרחיק יונים מהגג. יש צורך להרחיק אותם ולוודא שהם לא גורמים נזק. ניתן להשיג זאת על ידי שמירה על מאכיל ציפורים על הגג, התקנת מעקה הגנה או הנחת רשתות בכל היקף הגג.

ישנן דרכים רבות להרחיק יונים מהגג. יש אנשים שמשתמשים בקוצים, בעוד שאחרים משתמשים בקוצים וברשת.

לשים רשת על הגג.

מניחים ספייק בקצה הגג.

שים מעליו מוט עם ספייק.

שימוש בשיטת הרחקת יונים אלקטרונית.

יונים הן מחזה נפוץ בערים רבות ברחבי העולם. הם הפכו למטרד מכיוון שהם עלולים לגרום נזק לגגות, קירות וחלונות. הם גם משאירים צולים על משטחים אלה שעלולים לגרום לבעיות בריאותיות.

מה מרחיק יונים?

יונים נחשבות לרוב למזיקים, ולעתים קרובות הן היעד של מכשירים נגד יונים מתוצרת אדם. עם זאת, יש פתרון טבעי להרחקת יונים – קול נץ.

קולו של נץ חזק מאוד וקשה לבני אדם לשמוע. זה גם יכול ליצור תחושת אי שקט במוחה של היונה, ולגרום להם לרצות לעזוב את האזור.

יונים הן ציפור נפוצה שניתן למצוא בערים רבות. הם נמצאים בדרך כלל בפארקים, גנים ומרכזי ערים. למרות שידוע שהם גורמים נזק לגידולים, הם עדיין נחשבים למזיק.

יש אנשים המאמינים שיונים נבהלות מקול פעמוני הכנסייה או נביחות כלבים. עם זאת, זה לא נכון מכיוון שיונים יכולות לשמוע את הצלילים האלה בסדר גמור. יש אנשים שחושבים שיונים מתרחקות ממקומות עם ריכוז גבוה של בני אדם, כי זה עלול להיות מסוכן עבורן להתקרב יותר מדי לבני אדם.

עם זאת, הסיבה השכיחה ביותר לכך שיונים מתרחקות ממקומות נובעת מנוכחותם של טורפים כמו נצים או ינשופים באזור.

ישנן דרכים רבות להרחיק יונים מהרכוש שלך. אתה יכול להשתמש ברשת ציפורים, ממטרות, מכשירי הפחדה, דוקרנים לציפורים ושיטות נוספות.

למה חושב להרחיק יונים משטח הבית?

ידוע כי יונים נושאות חיידקים ומחלות, שעלולים להיות מסוכנים לבני אדם. הם גם אוכלים את האשפה שמושלכת בבית, מה שעלול לגרום גם לסיכון בריאותי.

אז מה עלינו לעשות אם אנחנו רוצים להרחיק יונים מהרכוש שלנו?

אחת הדרכים הטובות ביותר להרחיק יונים מהבית שלך היא לוודא שהן לא מוצאות מזון. הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא על ידי אי השארת מזון בחוץ. עם זאת, זה יכול להיות לא נוח עבור אנשים מסוימים ויש דרכים אחרות להרחיק יונים מהרכוש שלך.

יונים הן ציפורים חכמות והן ילכו למקומות שבהם בני אדם לא יכולים להגיע אליהם. אתה יכול להשתמש בגדר או רשת גבוהים מספיק כדי שיונים לא יוכלו לעבור דרכה, או שאתה יכול להשתמש במפחיד ציפורים אשר פולט קולות ומאיר אורות במרווחים קבועים.

השאלה היא האם אנשים צריכים לחשוב להרחיק יונים מהבית או לא. התשובה היא כן, כי הם מזיק והם מפיצים מחלות.

יונים הן אחת העופות הנפוצות ביותר באזורים עירוניים. ניתן למצוא אותם בפארקים, בחצרות אחוריות ובגנים בכל רחבי העולם. ידוע שהם נושאים גם מחלות כמו פסיטאקוזיס, קריפטוקוקוזיס, מחלת המקור והנוצות של פסיטצין ומחלת ניוקאסל. חלק מהערים העבירו חוקים להגביל את מספר היונים לנכס ויש מגוון שיטות שניתן להשתמש בהן כדי לצמצם את אוכלוסייתן. זה כולל שימוש בדחלילים, ריסוס אותם במים, או הטרדתם כדי לעוף גבוה.

מלך המדבירים ללא שימוש ברעלים

מלך המדבירים ללא שימוש ברעלים

רגע אחד לפני שאתם עושים שימוש ברעלים מסוכנים ופגעים במכרסמים. בואו להשתמש במוצרי הדברה אלקטרונית המתקדמים והטובים בעולם. מוצרי שעובדים באופן מיידי ומגינים עליכם באופן קבוע נגד כל סוגי המזיקים ביעילות ובאיכות שאין שני לה. הדברה אלקטרונית זה רק מלך המדבירים.

מלך המדבירים

מלך המדבירים – היחיד שמביא לכם מוצרי הדברה אלקטרונית נגד כל סוגי המזיקים ללא צורך בשימוש ברעלים שמסוכנים לבני אדם וחיות מחמד. ללא פגיעה באיזון האקולוגי של המכרסמים. ניתן לעשות הדברה גם באמצעים מיוחדים ומתקדמים ללא צורך בשימוש ברעלים מסוכנים.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא

דילוג לתוכן